Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
veel saffen halen en voor de rest zou ik nix plannen om te doen als je thuis zit want wss heb je dan tog weer helemaal zin in iets andersballie15 zei:Hola!
Volgend weekend gaan we waarschijnlijk thuis bij iemand slikken,
gewoon met een paar vrienden, in Brussel.
Heeft iemand nog leuke ideeen of suggesties ter optimalisering van de omstandigheden?
Alvast bedankt!
El Retro zei:Zorg voor een muts en een zonnenbril. Doen wij altijd, met die muts op je kop space je hem de pan uit. Echt waar!![]()

Solidius zei:Ik draag zovaak een zonnebril in clubs en er is nix raars aan hoor, ben toch niet de enigste![]()
Solidius zei:Ik draag zovaak een zonnebril in clubs en er is nix raars aan hoor, ben toch niet de enigste![]()
lagoa=drugskot. Waarom zou je het je aantrekken om een zonnebril aan te doen? Je ziet daar wel raardere dingen.DjTrips zei:omdat ik daar vaak zit, en kweet ni, da zou raar zijn om daar met zon megazonnebril te cruisen, niet ?

needlefreak zei:lagoa=drugskot. Waarom zou je het je aantrekken om een zonnebril aan te doen? Je ziet daar wel raardere dingen.DjTrips zei:omdat ik daar vaak zit, en kweet ni, da zou raar zijn om daar met zon megazonnebril te cruisen, niet ?![]()
Gisteren naar redlight geweest, enorm leukDjTrips zei:we moeste samen gaanzonnebril koppel
kom anders naar redlight industry![]()
Boner zei:Gisteren naar redlight geweest, enorm leukDjTrips zei:we moeste samen gaanzonnebril koppel
kom anders naar redlight industry![]()
![]()
Btw was dat jij met je zonnebril en partyhoedje en witte t-shirt?