Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
laan zei:En wat als je vloeibare xtc, liquid xtc aka explosion neemt en vervolgens je tanden voor 3 uur niet spoelt?Denk dat mijn gebitje dat niet zo leuk vind..
Zeg dan vloeibare herbal Xtc :PPsychedelic_Fairytale zei:laan zei:En wat als je vloeibare xtc, liquid xtc aka explosion neemt en vervolgens je tanden voor 3 uur niet spoelt?Denk dat mijn gebitje dat niet zo leuk vind..
vloeibare xtc bestaat niet, explosion bevat methylone...
hahalaan zei:methylone, explosion, liquid xtc, whatever als het maar syntetisch is :P
k wou net zegggen een blowtje of sos is ook lekkerPsychedelic_Fairytale zei:hahalaan zei:methylone, explosion, liquid xtc, whatever als het maar syntetisch is :P, geen natuurfan?
? denk dat een pil bevoorbeeld meer schade toebrengt aan je kop dan late we zeggen paddos, terwijl je van alletwee echt wel hard kan gaan...boy zei:Synthetisch of niet maakt in principe geen reet uit qua schade.
xtc4life zei:ik hoor veel mensen zeggen dat als een noot of andere drugs je tanden raakt je heel snel tandontkalking krijgt en gaatjes weten jullie of dit waar is? Ik raak wel eens me tanden heel evenaan met een noot als ik ze slik maar heb geen gaatjes of ontkalking.
Psychedelic_Fairytale zei:? denk dat een pil bevoorbeeld meer schade toebrengt aan je kop dan late we zeggen paddos, terwijl je van alletwee echt wel hard kan gaan...boy zei:Synthetisch of niet maakt in principe geen reet uit qua schade.