Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Stop ermee nu het nog kan. Gewenning van ALLE benzodiazepinen treedt snel op en voor je het weet zit je op een van de laatste plaatsen waar je wilt zijn. Indien je dit niet op voorschrift krijgt en dus niet nodig hebt: laat de benzo's links liggen. Of rechts. Of in de prullenbak.
Stop ermee nu het nog kan. Gewenning van ALLE benzodiazepinen treedt snel op en voor je het weet zit je op een van de laatste plaatsen waar je wilt zijn. Indien je dit niet op voorschrift krijgt en dus niet nodig hebt: laat de benzo's links liggen. Of rechts. Of in de prullenbak.
Precies dit alprazolam is één van de meer verslavende benzodiazepines door de korte werking en snelle tolerantie opbouw ook al is het maar 1 of 2x in de week. Je kan beter alle benzodiazepines en Z-benzo's links laten liggen nu je het nog makkelijk kan. Anders wordt het een vervelende situatie volgend jaar. En ook geldverspilling natuurlijk.
Luister goed naar @Zanza best geformuleerde waarschuwing om jezelf niet te verliezen in die bende! Je bent sterker dan dat anders had je niks gepost hier en gewoon opgehoogd met gebruik van alprazolam.
Sterkte en hoop echt dat je onze berichten een eerlijke afweging geeft in je besluit.
@Tijdloos is geen grapjas, we kennen hem hier al een lange tijd en hij weet dondersgoed waar hij over praat. Als het om dit soort dingen gaat: luisteren.
Er staat niet hoeveel mg , het kan inderdaad 0.5mg zijn maar kan ook 2mg zijn voor hetzelfde geld.
Het zou je verbazen hoe snel het optreedt , alprazolam is echt vanwege de potentie in gewicht alleen al vaak onderschat kwa opbouw tolerantie. Als je iedere week coke neemt zal het na een of meer maanden ongetwijfeld ook wat hoger zijn. Je wilt graag het gevoel van de eerste keer krijgen , wat de grootste valkuil is met alle drugs.
@CGnation ik hoop dat je ze links laat liggen, en een gezonde start het nieuwe jaar ingaat!
in mijn persoonlijke ervaring is als ik een week geen alprazolam neem ,en een week later gewoon me dagelijkse dosis neem
dan voel ik hem zeker wel
en k slik al jaren benzos
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.