Mijn ervaring (niet erg groot) met speed snuiven is als je niet een beetje water opsnuift, de speed veel later doorzakt naar je keel, waardoor ik de speed enorm in mijn mond kan proeven. ik heb absoluut geen probleem met de smaak van speed (ok bitter so what effi drinken en weg), maar ik doe het nog maar korte tijd en ik heb al afgebroken tanden, gaten en zelf vullingen uitgebeten (dat komt van het strak staan).
Als ik speed snuif dan doe ik een heel klein beetje water in het kuiltje van men handpalm en snuif dit met beide neusgaten tegelijk op (ik snuif speed ook altijd langs beide zijden). heb je net genoeg water om de speed door te spoelen naar je keel zonder dat het in je mond komt en je er toch nog vol plezier van hebt in plaats van uit rochelen of snuiten. das pure zonde (ik betaal ook 10 euro/ gram in belgië). en ook ik lees hier verhalen van stukjes kraakbeen uitsnuiten - gaten in verhemeltes enzo, dat lijkt me nu absoluut verschrikkelijk vies!!! kan het al aan men neus voelen hihi ... Dus ik snuif lekker een beetje water achterop als ik in de mogelijkheid ben!!!