hetgajulliegoed
Bewuste gebruiker
Roept u maar! Wie is je DF-crush?
Ik ben ook verliefd op Lucid, wat een top vrouw is dat zeg. En @Spyro met zijn goede adviezen, echt een leuke vent. @HappyMind is de droom man van elke vrouw . Er is nog 10 die ik leuk vind maar geen tijd meer om te typen.En @LucidLucy vanwege haar perfecte muzieksmaak
Die wilde avond met @HappyMind in Amsterdam, die lijntjes coke in de wc van een kroeg zal ik nooit meer vergeten ❤️Ik ben ook verliefd op Lucid, wat een top vrouw is dat zeg. En @Spyro met zijn goede adviezen, echt een leuke vent. @HappyMind is de droom man van elke vrouw . Er is nog 10 die ik leuk vind maar geen tijd meer om te typen.
En @LucidLucy vanwege haar perfecte muzieksmaak
Ik hoop dat @LucidLucy zich een mooie vrouw voelt vandaag!
Ben je ze nu al heel de avond aan het kaalplukken?Ik heb de hele dag paardenbloemetjes lopen plukken. Voor alle DF meiden![]()
Dan verklaar ik jullie nu tot Roze Koffieb00n & @Roze Olifant 💕Volmondig JA @Roze Olifant 😍
Te laat!Volmondig JA @Roze Olifant 😍
Tweede valentijnsdag!Te laat!
Fijne 15 februari
Wow ik voel me gevleid dat ik in dit rijtje genoemd wordt
Zeker een Mezelf! Al deze feestdagen waren vroegah religieus en zijn gepakt door de commercie! Bah bah bah!Wow ik voel me gevleid dat ik in dit rijtje genoemd wordt...
Mensen die dit een commerciële dag noemen heb ik even de volgende vraag... dat is sinterklaas, kerst, Pasen, pinkster of al die dagen toch ook? Zal wel een saaie wereld worden als we deze stiekem toch wel gezellige dagen vaak allemaal gaan verbannen omdat het commercieel is toch?
Ben het er mee eens dat liefde betuigen niet specifiek op een dag gepland moet worden maar dit verplicht het toch een beetje voor mensen die het normaal wat lastiger vinden dit te doen dus ik zie er eigenlijk alleen maar voordelen in. Behalve dat het vaak geld kost whahaha
*trillend onderlipje*Voor iedereen die niet genoemd is 😁
Haha deze schoot mij afgelopen week (in weken ziek zijn ook pas door mijn hoofd hoor, daarvoor hing ik veel meer aan jou kant). Maar ik was daar zo een beetje ziek te zijn en niks te kunnen... en bedacht me... hoewel het vaak een sociale verpllchting voelt, hoewel het in commerciele zin volledig uitgebuit wordt, toch is het hier en daar stiekem wel gezellig en soms toch net even die stok achter de deur net even die ene wél die aandacht te geven, of toch net aan maar wel dat feestje geven of naar toe te gaan en een heel gezellige tijd hebben.Maar het voordeel dat je nu noemt, had ik eerder niet bij stil gestaan indd.
Bijkomstig nadeel vind ik wel dat veel mensen er ook erg onzeker en ongelukkig door voelen. Das met kerst toch een ander verhaal.
Hmmmmm ja goed punt hoor, zie ik ook. Maar met zoiets als Valentijn zit het echt in de aard van de feestdag bedoel ik.Neemt niet weg dat de feestdagen wel gewoon leuk zijn. Rondom kerst zijn er dan wel weer meer initiatieven om die eenzame groepen toch een leuke kerst te bezorgen.
Zouden volledig mijn woorden kunnen zijn al hou ik dat laatste toch liever bij een vrouw vooralsnog ... Maar verder !!! echt 1Ik wilde net benoemen: dat zou ik niet te snel zeggen. Maar @Mezelf was me al voor. Je merkt dat onder de herstellende verslaafden ook. Vaak een moment dat mensen ineens inzien dat ze verstoten zijn, geen contacten meer hebben, nergens meer welkom zijn. En dat is dan door verslaving, maar soms ook simpelweg omdat een familie onveilig was of door spanning in de familie.
Je ziet dan wel dat de meesten 'een gruwelijke hekel hebben aan dat commerciële kutfeest'. Maar wat er eigenlijk onder zit is verdriet, angst en eenzaamheid. Veel pijn dus.
Neemt niet weg dat de feestdagen wel gewoon leuk zijn. Rondom kerst zijn er dan wel weer meer initiatieven om die eenzame groepen toch een leuke kerst te bezorgen.
Ik moet dat initiatief van een leuke vent of vrouw in m'n bed nog tegenkomen 😒