Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vandaag goed opletten
Ik ben tijdens mijn gebruik 2 x met politie in aanrakingen geweest en 1 x met handhaving.
Als ik (op termijn) vrijwilligerswerk wil doen heb ik een VOG nodig maar ik weet niet of ik die krijg. Ik dacht, ik vraag er voor de grap gewoon 1 aan en kijk wat gebeurtenissen, maar zo te zien kun je dat niet zelf.
Irritant allemaal.
We hadden crosspost. Op zich voorkomt begeleid wonen niet dat je terugvalt. Er staat geen hek omheen oid.VOG wordt beoordeeld op functie wat je gaat vervullen.
Slok wijn uit fles in winkel is niet iets voor VOG. Je hebt ze betaald, dus geen diefstal.
Openbaar dronkenschap zal ook wel mee vallen. Is vaak lallen of vallen op straat. Is geen misdrijf.
Telt mogelijk wel nog mee of je bekeuring hebt gehad. Politie kan komen voor overlast of als eerste stap in hulp proces.
Denk idd dat je niet te snel moet gaan.
Met een nieuw huis, met een baantje etc. Mogelijk de belangrijkste vraag voor jou zelf; kun je weer/nog op jezelf wonen ivm herhaaldelijk terugvallen? (Wordt daar intensief aan gewerkt nu bv om dat te voorkomen).
Let op; ik bedoel het niet verkeerd
Geldt ook voor casemanager, als hij dingen met vriend bespreekt zonder mijn toestemming zal ik dingen niet meer overleggen, alleen nog mededelen.
Ik weet niet of ik nou zo tegen therapie ben omdat ik weet dat sommige mensen er wel degelijk baat bij hebben.Maar, ik heb maar heel weinig mensen gekend, die er beter van werden, al die therapieën...
Ik heb zelfs mensen gekend, die volledig vast liepen in al die therapie en zelfmoord hebben gepleegd.
Waarmee ik maar zeggen wil, overdaad schaadt....
Ik ben donderdag binnen gekomen en had 1 uur vrijheden per dag.Wat is eigenlijk de reden dat je eerst niet naar meetings mocht? Misschien wel al gepost maar moet meegekregen. 🙂
Ja oké. Daar laat ik het dan maar bij. 🙂.Ik ben donderdag binnen gekomen en had 1 uur vrijheden per dag.