Ik herinner me nu trouwens wel de eerste poging sex op LSD, we waren dus beide aan het trippen op dat moment en hebben er zeker een paar uur over gedaan om alleen al tot het punt van geen kleren aan te komen. Steeds bij alles de mafste associaties, elk lichaamsdeel helemaal hilarisch vinden (nouja ik vond alles vooral heel grappig, als het aan hem had gelegen was het wel iets sneller gegaan). Toen ook nog het moment dat hij ineens op een stervend oud mannetje leek dat heel graag iets belangrijks wilde zeggen maar stierf voordat hij het zei en ik dat hem vertelde (we lagen in het donker, dan zie je echt rare dingen) en uiteindeiljk was het al licht toen we er ook daadwerkelijk aan begonnen.. De tweede keer was een wat sneller geslaagde poging maar toen besloten we meteen naakt te worden om niet eerst zo'n heel 'hahaha! je bent naakt!' moment te krijgen dat we in de eerste trip hadden. De 3e trip hadden we niks van al dat gedoe, trippene sex went dus ook haha.
En ja dit is een lange post zonder enige te ver gaande details, maar ik had er bewust voor gekozen dit soort dingen uit de tripreports te laten maar ze waren eigenlijk wel héél erg grappig achteraf.