Ik mis 3MMC

Ik mis de euforie die 3mmc mij gaf. Iemand enig idee hoe ik deze leegte kan opvullen?

Xtc, mdma, 6apb enzovoort allemaal wel leuk spul. Maar ik zoek iets voor op de vrijdag avond na een paar biertjes en VOOR de ketamine.

Cocaine vind ik duur en voor mij ontbreekt ook de euforie.

Tips zijn welkom.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik mis de euforie die 3mmc mij gaf. Iemand enig idee hoe ik deze leegte kan opvullen?
Oh man, ja, ik mis vooral de pre-ban 4-MMC. Wát een spul was dat!

Maar ik heb ook niks gehad waarvan ik zo'n crackhoertje werd. Toen ik voor het eerst 4-MMC kreeg van een vriend kwam ik een aantal uren later kwijlend bij die vriend terug of 'ie niet nog MEER had. Dit terwijl ik altijd super voorzichtig was met het doseren van research chemicals. Sindsdien heb ik wel vaker ervaren hoe erg ik over mijn grenzen heen ging met 4-MMC. Dat is dus wel de keerzijde van het spul. De roes is net wat te lekker.

Andere stimulerende middelen missen inderdaad die specifieke combinatie van empathie, energie, praterigheid, geiligheid, en de heerlijke euforie. Andere stimulerende middelen leggen wat meer nadruk op andere aspecten, zoals MDMA en 6-APB op de empathie.

Komt nog bij dat met het stofgroepenverbod er nog meer stimulanten verboden zijn gemaakt. Waardoor de keuze nu een stuk beperkter is geworden.

Je zou nog eens naar efedra kunnen kijken, of khat. Dat zijn planten met een stimulerend effect wat vergelijkbaar is met 3-MMC. In khat zit de stof cathinone, wat de basisstructuur heeft geleverd op basis waarvan later 4-MMC en 3-MMC zijn ontwikkeld. Probleem met die planten is dat je ze waarschijnlijk zelf zult moeten telen om het voor elkaar te krijgen. Hoewel dat ook wel weer een leuk hobbyprojectje kan zijn. Dat zou je dan ook helpen om je gebruik beperkt te houden :wink:

Laatst bewerkt:

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
leuk hobbyprojectje
Essentieel voor dat hobbyprojectje is wel zo'n gadget als getoond in Men in Black:sunglasses:, dat het geheugen wist van mensen die iets hebben gezien wat ze beter niet hadden kunnen zien.
De overburen in mijn nieuwe verblijfsplaats hebben erg goed zicht op wat er op het balkon (half tuin) groeit en bloeit. Ik sluit niet uit dat dat bij meer dan een enkeling bekend is.
Die gadget heb ik dan driemaal daags nodig.

OT ... ik mis 3-MMC ook. De schaalbaarheid en de mogelijkheid te verlengen ... niet alleen lekker maar ook heel praktisch. Nog steeds een beetje 3-M in stock: voor alleen de hoogtijdagen.
Voor nu wel beschikbare 4-MMC (getest als zijnde wat het pretendeert te zijn) heb ik geen goesting. Het doet me nauwelijks iets, terwijl ik met 4-M meer last heb van nadelige na-effecten. Voor ik met 3-M kennismaakte kende ik andere dingen en daarna heb ik ook weer andere dingen leren kennen. Maar: 3-M ...."my precious" !

MeerOT (MOT): vanavond wordt mogelijk een hoogtijdag.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Essentieel voor dat hobbyprojectje is wel zo'n gadget als getoond in Men in Black:sunglasses:, dat het geheugen wist van mensen die iets hebben gezien wat ze beter niet hadden kunnen zien.
De overburen in mijn nieuwe verblijfsplaats hebben erg goed zicht op wat er op het balkon (half tuin) groeit en bloeit. Ik sluit niet uit dat dat bij meer dan een enkeling bekend is.
Die gadget heb ik dan driemaal daags nodig.
De meeste Karens hebben toch geen flauw benul dat efedra of khat bestaat, laat staan hoe ze het vanaf een afstand herkennen? Zoveel mensen hebben planten op hun balkon.

Bovenaan