Geslacht?

Wat is je geslacht ?

• Vrouw

Stemmen: 3 16,7%
  • Man

Stemmen: 14 77,8%
  • Anders

Stemmen: 1 5,6%

• Totaal aantal stemmers
    18

Brakka Mang

Badass junkie
ik word dadelijk het huis uit gedrukt zonder kans op socialke huur de komende 10 jaar en moet dus ineens gaan van nooit gejjejen nooit gespaard net uit de shculden en adfminiistratie op orde soort van, naar een hypotheek krijgen bovenop mn uitkoop bedrag en dan ff een huis kopen die aan mn woon eisen voldoet
Ik zit in een zelfde situatie alleen bij mij is het binnen veel kortere tijd....hoop dat Jezus voor die tijd terugkeert naar de berg en een einde maakt aan de e wonin crisis

Brakka Mang

Badass junkie
heb nooit nog nagedacht over een huis kopen laat staan 3 m,aaand na t overijden van mn oiders. ik ben amper begonnen met de rouw en ik moet ineens bezig met een koopwoniong zoeken, zelf, omdat ie mij er gw uit wil hebben liefst zsm voor zo min mogelijk geld het is goed man jammer dat het zo moet maaar dan splitten we echt alles door midden en zeg ik ajooo
Is een camper of recreatiewoning geen optie. Of een stuk grond waar je tijdelijk een camper of bungalow op kan zetten ?

StraatPiraat

Badass junkie
Ik zit in een zelfde situatie alleen bij mij is het binnen veel kortere tijd....hoop dat Jezus voor die tijd terugkeert naar de berg en een einde maakt aan de e wonin crisis
als je tijdelijk een tent op wil zetten of een slaapkamer zoekt kan ik wel wat gezelschap gebruiken hier haha ruimte zat en eenzaamheid maken de weekenden erg pittig

StraatPiraat

Badass junkie
Is een camper of recreatiewoning geen optie. Of een stuk grond waar je tijdelijk een camper of bungalow op kan zetten ?
dat is wellicht een optie maar ik wil eerst maar eens zien of de ing mijn uitgavepatroon vertrouwt over mn loonstrook. want dat is netto meestal 0 voor het einde vvd masand al

Brakka Mang

Badass junkie
dat is wellicht een optie maar ik wil eerst maar eens zien of de ing mijn uitgavepatroon vertrouwt over mn loonstrook. want dat is netto meestal 0 voor het einde vvd masand al
Je kan ook kopen met meerdere mensen tegenwoordig zonder dat je in een relatie o samenlevingscontract zit. Dus mr vrienden of familie.

Brakka Mang

Badass junkie
Het wordt gewoon tijd voor massale demonstraties wat betreft de woning crisis. Hele land zou op moeten staan. Sinds paars is het 1 grote bende i geworden

StraatPiraat

Badass junkie
Je kan ook kopen met meerdere mensen tegenwoordig zonder dat je in een relatie o samenlevingscontract zit. Dus mr vrienden of familie.
ik denkl dat dat het slechste idee voor mij is, dan zit ik niet alleen vast aan een huis maar ook aan een persoon en ik heb een ongestructureerde levenswijze die niet goed samengaat met eisen en wensen van een huisgenoot

StraatPiraat

Badass junkie
Het wordt gewoon tijd voor massale demonstraties wat betreft de woning crisis. Hele land zou op moeten staan. Sinds paars is het 1 grote bende i geworden
we moeten gaan staken
huizenprijzen zo hoog> dan gaan we met zn allen toch niet meer huizen in.
sslaap langs de weg, tentenkamp bij de aldi op de parkeerplaats. soeeltuin met wat zeiltjes erover gespannnen en een vuurpit bij fde wipwap. woonboot in een zwembad van iemand in t gooi, niet kraken maar iets moois maken zonder knaken

StraatPiraat

Badass junkie
help mijn man is klusser maar dan voort een dakloze, beb benieuwd of ze een stikstofarme bouw uiit de grond stampenof ddat ze alleen je blokhut in mekaar zetten of je winkelwagenwiellagers vervangen

StraatPiraat

Badass junkie
kan ook van de uitkoopbedrag geen huis kopen maar een dikke wagen. niet een comfortabele maar gewoon een snelle waar mee je weg kujnt rijden van je problemen en miss een vrouw er nog bij instapt zonder te lsang te kijken naar de mogelijke gevolgen of de aanbiedieder van de passagiersstoel.
een woonwagen kan ook maar dan ben je alsnog op een woon aan het wagen en dat huisje op wielen rolt meestal voor geen flikker meer deze dagen

StraatPiraat

Badass junkie
een tuinhuis bobenop een skelter maken, omstebeurte ttrappen;;
pf gauw de gemeenteraad in hier, dan kan ik deze grond nog uitbesteden aan het coa voor een absurd bedrag en is de buurt blij met de woz waarde die kelderrt door mijn gastvrijheid
ter apel, ik stapel wel wat bedden hier in mijn huis en oop het balkon, schuin dak kan ik wel in parkertjes schroeven voor de lui uit berggebieden. geen verblijfsvergunning is ban naar de kelder. die si niet zo groot maar er ligt wel brood in de vriezer en soep in zak op de plank

StraatPiraat

Badass junkie
de mogelijkkheden zijn eindeloos met nette wijk van nette ouders en een zoon die vrijdenkend is en zuur over het erfgenot die hem ontnoemen wordt

StraatPiraat

Badass junkie
Ja daar heb ik ook over nagedacht.....gewoon met een roep mensen een stuk grond claimen en gaan bouwen
/plotme creative server in minecraft maar dan gewon op het erf van de buren die zijn met vakantie zei de buutvrouw gister.
zij is wel aardig als we het gras maar sproeien onder het bouwwerk dan gaat ze vast niet zeggen dat hjet weg moet.
ze is erg op natuurherstel de bnuren daarnaast nog meer, dan bouwen we anders zon olldschool stronthutje van modder die we afgraven en dan gras erop groeien. dan kan je je dak maaien, temperatuur stabiel want je zit half in de grond, voldoet aan de hoogte eisen van de gemeente en bouwmateriaal halen we van de welkoop nl potgrond enzo

StraatPiraat

Badass junkie
deze 3mmc is zo goed dat ik ben vergetn dat er een westerlinng onderdak van de zwarte cross bij mij heeft nu maar ik heb na vannacht 2cb te jhebben gebruikt met de aarme randstadstakker hem om 12 uur lorazepam gevoerd en sindsdien ben ik al weer 4 uur wakker maar bergeten hem wakker te maken. ik hoorde net wel wat in de keuken maar ik verwacht niet dat het de afwas is die gedasan is ipv erbbij gekomen dus bllijf ik nog eben hierzitten op mijn slaaapkamer tot het probleem zichzelf oplost

Brakka Mang

Badass junkie
/plotme creative server in minecraft maar dan gewon op het erf van de buren die zijn met vakantie zei de buutvrouw gister.
zij is wel aardig als we het gras maar sproeien onder het bouwwerk dan gaat ze vast niet zeggen dat hjet weg moet.
ze is erg op natuurherstel de bnuren daarnaast nog meer, dan bouwen we anders zon olldschool stronthutje van modder die we afgraven en dan gras erop groeien. dan kan je je dak maaien, temperatuur stabiel want je zit half in de grond, voldoet aan de hoogte eisen van de gemeente en bouwmateriaal halen we van de welkoop nl potgrond enzo
Hahahah schudt ie zo uit zn mouw hoor 🤣

Brakka Mang

Badass junkie
deze 3mmc is zo goed dat ik ben vergetn dat er een westerlinng onderdak van de zwarte cross bij mij heeft nu maar ik heb na vannacht 2cb te jhebben gebruikt met de aarme randstadstakker hem om 12 uur lorazepam gevoerd en sindsdien ben ik al weer 4 uur wakker maar bergeten hem wakker te maken. ik hoorde net wel wat in de keuken maar ik verwacht niet dat het de afwas is die gedasan is ipv erbbij gekomen dus bllijf ik nog eben hierzitten op mijn slaaapkamer tot het probleem zichzelf oplost
Zolang je hem niet geslacht hebt is er niks aan de hand.....

StraatPiraat

Badass junkie
Als er eigen vermogen is na de afronding is het wel oplosbaar
eigen vermogen, nee niet echt alleen bezit en wat spaargeld maar we hebben beide geenc ent te makken. als gevolg vasn onverantwoordef keuzes hoewel beide een zeer andere weg. hij heeft er een zwanger gemaakt in chile tijdens een reisje en dat probleem mens hierheen gevlogen om er een kind mee te krijgne.
ik heb vooral in drugs geinvesteerd de afgelopen jaren, in mn toekomst alleen een kut toekomst

StraatPiraat

Badass junkie
eigen vermogen, nee niet echt alleen bezit en wat spaargeld maar we hebben beide geenc ent te makken. als gevolg vasn onverantwoordef keuzes hoewel beide een zeer andere weg. hij heeft er een zwanger gemaakt in chile tijdens een reisje en dat probleem mens hierheen gevlogen om er een kind mee te krijgne.
ik heb vooral in drugs geinvesteerd de afgelopen jaren, in mn toekomst alleen een kut toekomst
maar daar maak ik het beste van, ik heb het mijzelf altijd erg moeilij kgemaakt en nu het leven dan poep gooit ben ik een beetje voornbereid/. niemand kan een ellendige situatie van je afpakkken. succes is louter een risico

Brakka Mang

Badass junkie
Is er een positie roi op die investering?

StraatPiraat

Badass junkie
het us niet allemaal kut hoor ik heb een zwembad van de gamma die iedere dacht lucht bij moet gepompt krijgen omdat anders mijn grondwater met huiseigen alg en zwemmerseczeem kweek zet niet chronisch oncomfortabel koud blijft

Brakka Mang

Badass junkie
het us niet allemaal kut hoor ik heb een zwembad van de gamma die iedere dacht lucht bij moet gepompt krijgen omdat anders mijn grondwater met huiseigen alg en zwemmerseczeem kweek zet niet chronisch oncomfortabel koud blijft
Een claim tegen het waterbedrijf....dat eczeem komt hoogstwaarschijnlijk van de buurman die het weeer van zijn buurman die het weer... enzovoort.

StraatPiraat

Badass junkie
Een claim tegen het waterbedrijf....dat eczeem komt hoogstwaarschijnlijk van de buurman die het weeer van zijn buurman die het weer... enzovoort.
nee hoor de buurman zwemt niet in mijn grondwater bron geloof ik. ik enk dat ik ook patient zero benn qua eczeem, ik heb de moestuin laten staan voor chloor of zouttabletten en het zwembad kweek ik mooi natuurherstel in.

Bovenaan