Geltabs / Microdots / Liquid - verkrijgbaar in NL?

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik ben best benieuwd naar deze vormen van LSD, ik kan zelf alleen maar zegels vinden. Al is het dezelfde stof, ik zou best wel eens deze vorm tegen willen komen, maar komt lsd sowieso in die vorm voor in Nederland, of zijn er alleen zegels? Heeft iemand ervaring? Ben best benieuwd. Alvast bedankt! :).

tomz0r

Badass junkie
Zegels zijn het commercieelst en verkopen daardoor het best.
Iets anders ga je niet makkelijk vinden ben ik bang.

Shana_P

Belezen gebruiker
Op zich maakt het toch niet zoveel uit op welke manier je de stof tot je toe neemt. Het gaat toch om het gevoel of niet?
Of hebben deze varianten een verschil in gevoel tov gewone papertrips?
Mij boeit het maar weinig imo, zolang de acid maar van goeie kwaliteit is :)
:wave:

natas

Newbie
Ik ben nog maar 1 keer liquid tegengekomen. Het was wel in Belgie. Het was moeilijk te doseren en het was zeer potent.
Er waren toen ook papertrips in omloop, waar iedereen dan ook voor koos.

bbn

Experimenterende gebruiker
Ik vind nog niet eens zegels :grin:
laat staan LSD in vloeibare vorm of Geltabs ofzo.. Volgens mij is het heel zeldzaam!

Spec87

Newbie
Microdots wel eens gehad, vond het maar vervelend dat je ze niet door de helft kon doen, ze waren nogal potent.

azgaza

Badass junkie
Ik vind zegels erg handig. Heb één keer liquid gezien en microdots en geltabs nog nooit, hoeft voor mij ook niet zo, zegels zijn handig te delen en handig te nemen.

lespaul

hahaha geltabs heb ik nog maar 1 keer gezien 2 jaar geleden, maar liquid is bij mij in de vrienden groep makkelijk aan te komen. mensen die mensen kennen, je weet wel:confused:

persoonlijk heb ik liever liquid dan een tripje.
voelt toch iets anders, maar kan er ook door komen dat ik altijd vergeet dat ik hem al heb ingenomen. dat heb ik daarin tegen met een tripje niet. loop namelijk eerst 10 min met dat ding in me mond te spelen.

en microdots zijn in amsterdam nog wel tegen te komen, daar kom ik ze elke keer tegen. maar heb nog nooit een microdotje gehad.

cronos

Wijs gebruiker
ik wist ook niet van het bestaan van lsd geltaps tot nu,hier heb ik enkele afbeeldingen ervan+ook 1 van een lsd flesje.

Bijlagen

• normal_LSD5.jpg
    normal_LSD5.jpg
    25,1 KB · Weergaven: 1.556
  • normal_LSD_GEL.jpg
    normal_LSD_GEL.jpg
    22,5 KB · Weergaven: 1.493
  • lsd_liquid.jpg
    lsd_liquid.jpg
    7 KB · Weergaven: 2.677

Amaranth

Bewuste gebruiker
Was Sandoz niet gewoon een merk voor medicijnen.. Lijkt me sterk dat die dan LSD hebben? xD (LSD therapie van vogel)

cronos

Wijs gebruiker
ja idd vreemd dat er daar sandoz op dat flesje staat,ik had het nog niet gemerkt :openmouth: ,sandoz heeft idd wat met medicijnen te maken,ze zijn zogezegde witte producten van een bekendere merk,dus goekoper.ik neem fluvoxamine sandoz..die zijn goedkoper dan het merknaam,met hetzelde effect,begrijp je?

cronos

Wijs gebruiker
net gegoogled... die lsd sandoz zal wel degelijk bestaan hebben,tik bv sandoz lsd op google en je ziet meerdere pagina's. :wave:

acidctje

was het niet zo dat albert hoffman bij het bedrijf sandoz werkte toen hij lsd ontdekte?

Intoxicated

Wijs gebruiker
+1 acidboy

Albert Hoffman werkte bij sandoz toen hij lsd (her)ontdekte.
En het is lange tijd legaal geweest.

En On topic:

Het is zeker verkrijgbaar, alhoewel geltabs erg zeldzaam zijn.
Liquid, microdots en zegels heb ik gehad.

Wacky

Badass junkie
Ik heb wel liquid, maar liquid is voor mij een stuk duurder om te krijgen dan zegels. En eigenlijk neem ik nooit de moeite als ik naar een feestje ga en pak altijd gewoon zegels mee. Het maakt toch allemaal weinig of nix uit volgens mij.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Kan liquid krijgen en kon zegels krijgen. Van liquid moet ik teveel afnemen, dus doe ik maar niet. Trippen is leuk maar de huur en eten kunnen betalen is ook leuk.
Plus zegels lekker makkelijk te doseren, waarom zou je anders willen? Volgens mij werken ze het zelfde. :)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
lucifer in the sky zei:
dat heb je fout,
liqiud heeft een andere werking als zegels heb ik horen vertrellen !

Heb je horen vertellen? Kom maar terug met je fout als je het zelf hebt ondervonden!
Ik kan het me in ieder geval niet voorstellen dat het anders zou zijn, maar weet het zelf ook niet dus... :P

Wacky

Badass junkie
Ik heb ze beide geprobeerd.
Ik kan vertellen dat er een levensgroot verschil zit tussen de trips die ik had op liquid en op zegels. !

Echter, er zat ook een levensgroot verschil tussen de trips op zegels onderling en de trips op liquid onderling.....

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Wacky zei:
Ik kan vertellen dat er een levensgroot verschil zit tussen de trips die ik had op liquid en op zegels. !

Echter, er zat ook een levensgroot verschil tussen de trips op zegels onderling en de trips op liquid onderling.....

Precies, daar heb je het al. Of elke trip is anders, bij mij tot nu zowiezo. Of elke acid heeft een andere werking.. weet het niet, maar kom er maar eens achter. :P

J0rrit

Badass junkie
Wacky zei:

Ik denk dat dat niet zo heel moeilijk is om erachter te komen hoe het zit. Als je iemand kent die LSD produceert, die gene kan het weten, of verschillende kleuren cristal andere uitwerking hebben door bijproducten van de reacties.

Wat vond je het verschil tussen liquid en zegels precies?

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
LSD is gewoon LSD. Misschien dat LSD in een oplossing sneller word opgenomen door je speekselklieren, maar er is no way dat de stof in de zegeltjes verschilt van de stof in de oplossing. Voor de mensen die het niet wisten, liquid LSD is gewoon LSD opgelost in (demi)water.

J0rrit

Badass junkie
RSW zei:
LSD is gewoon LSD. Misschien dat LSD in een oplossing sneller word opgenomen door je speekselklieren, maar er is no way dat de stof in de zegeltjes verschilt van de stof in de oplossing. Voor de mensen die het niet wisten, liquid LSD is gewoon LSD opgelost in (demi)water.

LSD is misschien niet LSD. Ik las hier laatst iets over de san pedro, men denkt dat daar alleen maar mescaline inzit als werkzame stof? Niet dus. Het bevat namelijk mescaline, 3,4-...-mescaline en ....-mescaline. Deze stoffen verschillen nét iets in ruimtelijke vorm waardoor sommige misschien op bepaalde receptoren binden waar de andere niet binden, of door bepaalde membranen kunnen diffunderen en de andere 2 niet.

Precies hetzelfde dus ook met LSD. De productie van LSD is ingewikkeld, en 100 % rendement kan niet gehaald worden ( afgezien vsn warmteproductie hier ), er ontstaan dus ook andere stoffen. Aangezien heel veel reacties zuur-base reacties zijn of iets dergelijks is het HEEL aannemelijk dat er naast LSD ook nog bijvoorbeeld .....-LSD ontstaat, omdat er bijvoorbeeld géén overmaat gebruikt is en niet alles reageert bijvoorbeeld ( ik zeg maar wat er zijn tal van mogelijkheden wat dit betreft ).

Zo kan het dus dat een betere reactie bijvoorbeeld niet of nauwelijks van die werkzame, heel erg lijkende op LSD-structuur achtige stoffen laat ontstaan, en een slechtere reactie meer. Zo zou dus de werking van de zegel kunnen verschillen van een andere zegel.

Liquid daarentegen dus, zal misschien ( ik zeg maar wat ) door mensen geproduceerd worden die er meer verstand van hebben en ook betere LSD willen maken ( zegels zijn namelijk commercieler en dus misschien meer voor de geldjunkies om te maken ). Dat zou kunnen verklaren waarom liquid misschien meestal beter/puurder is kwa effect.

Misschien is dit verhaal hierboven complete bullshit, maar wat ik hiermee wil zeggen moge duidelijk zijn: het is allemaal niet zo simpel als men denkt, bij een reactie ontstaan tal van bijproducten enz, dus LSD HOEFT niet per definitie LSD te zijn, het kan wel.

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
J0rrit zei:
RSW zei:

LSD is misschien niet LSD. Ik las hier laatst iets over de san pedro, men denkt dat daar alleen maar mescaline inzit als werkzame stof? Niet dus. Het bevat namelijk mescaline, 3,4-...-mescaline en ....-mescaline. Deze stoffen verschillen nét iets in ruimtelijke vorm waardoor sommige misschien op bepaalde receptoren binden waar de andere niet binden, of door bepaalde membranen kunnen diffunderen en de andere 2 niet.

Precies hetzelfde dus ook met LSD. De productie van LSD is ingewikkeld, en 100 % rendement kan niet gehaald worden ( afgezien vsn warmteproductie hier ), er ontstaan dus ook andere stoffen. Aangezien heel veel reacties zuur-base reacties zijn of iets dergelijks is het HEEL aannemelijk dat er naast LSD ook nog bijvoorbeeld .....-LSD ontstaat, omdat er bijvoorbeeld géén overmaat gebruikt is en niet alles reageert bijvoorbeeld ( ik zeg maar wat er zijn tal van mogelijkheden wat dit betreft ).

Zo kan het dus dat een betere reactie bijvoorbeeld niet of nauwelijks van die werkzame, heel erg lijkende op LSD-structuur achtige stoffen laat ontstaan, en een slechtere reactie meer. Zo zou dus de werking van de zegel kunnen verschillen van een andere zegel.

Liquid daarentegen dus, zal misschien ( ik zeg maar wat ) door mensen geproduceerd worden die er meer verstand van hebben en ook betere LSD willen maken ( zegels zijn namelijk commercieler en dus misschien meer voor de geldjunkies om te maken ). Dat zou kunnen verklaren waarom liquid misschien meestal beter/puurder is kwa effect.

Misschien is dit verhaal hierboven complete bullshit, maar wat ik hiermee wil zeggen moge duidelijk zijn: het is allemaal niet zo simpel als men denkt, bij een reactie ontstaan tal van bijproducten enz, dus LSD HOEFT niet per definitie LSD te zijn, het kan wel.

Wat je zegt over die cactus klopt, maar natuurlijk en synthetisch zijn twee hele verschillende dingen. Ik heb vanuit mijn studie scheikunde wel eens naar syntheseroutes gekeken voor wat hallucinogene stoffen, en over het algemeen geld gewoon dat als je iets synthetiseert, and your not fucking up, krijg je er 1 zuiver eindproduct uit.
Verder is LSD een heel raar molecuul, dat al snel niet meer psychoactief is als je er rare groepen aan gaat zetten (ze zijn er wel, maar niet zoveel).
Verder worden zegels gewoon gemaakt van vloeibare lsd, door de vloeibare lsd in de zegels te stoppen. De reden hiervoor is dat het makkelijker te doseren is, en makkelijker te vervoeren.

J0rrit

Badass junkie
Kan kan. Maar het KAN dus wel zo zijn dat er bijproducten ontstaan, als iemand het gewoon niet echt goed doet ( en dat komt miss wel meer voor dan we eig denken )?

Soma

Bewuste gebruiker
Ik dacht ook dat MDMA gewoon MDMA was, maar daar heb ik ook al verschillen tussen gevoeld. Ik dacht hetzelfde over benzo's ook, maar heb al vaak genoeg gelezen dat generische diazepam soms veel slechter is dan Roche bvb. Dus het kan toch wel dat mensen verschillen voelen tussen verschillende batches?

Bovenaan