Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nou, wel met een reden. MDMA, ja, dat heb ik liggen, maar ik durf er niet aan beginnen. Zo'n effect blijft lang, en me ouders. In grote vakantie, ben ik langs weg thuis dan zal ik meer met XTC beginnen. Maar ik ben elke avond van 7 - 10 alleen thuis. Dan is (korte) drugs zoals dit wel leuk.Dissonant zei:Ik weet enkel dat het zéér schadelijk is voor je hersenen. Hersenschade is onvermijdelijk
Jij kiest toch altijd de slechtse drugs eruit he![]()
Voor 3 uur is ook ether geen optie denk ik. Het effect duurt inderdaad niet lang, maar je ruikt wel een dag of 2 uit je mond naar tankstationGiow zei:Nou, wel met een reden. MDMA, ja, dat heb ik liggen, maar ik durf er niet aan beginnen. Zo'n effect blijft lang, en me ouders. In grote vakantie, ben ik langs weg thuis dan zal ik meer met XTC beginnen. Maar ik ben elke avond van 7 - 10 alleen thuis. Dan is (korte) drugs zoals dit wel leuk.Dissonant zei:Ik weet enkel dat het zéér schadelijk is voor je hersenen. Hersenschade is onvermijdelijk
Jij kiest toch altijd de slechtse drugs eruit he![]()
Nja,; van 1 keer zal je er niet aan sterven,; dit wordt eenmalig.

xcrement zei:En je moet het niet in een doek doen, maar gewoon je neus op de fles zetten, ether verdampt heel snel en dat gebeurt zeker als je het in een doek doet.
azgaza noemt me "persoon hierboven"azgaza zei:Ik zou inderdaad ook niet aan dat soort dingen beginnen, je wéét dat het slecht is, het duurt kort, en je kan ook andere dingen doen. Zoals wat persoon hierboven aanraad: Lachgas. Dat heb ik dan weer nooit gedaan maar het schijnt redelijk veilig te zijn en een stuk leuker.
Doerak zei:azgaza noemt me "persoon hierboven"azgaza zei:Ik zou inderdaad ook niet aan dat soort dingen beginnen, je wéét dat het slecht is, het duurt kort, en je kan ook andere dingen doen. Zoals wat persoon hierboven aanraad: Lachgas. Dat heb ik dan weer nooit gedaan maar het schijnt redelijk veilig te zijn en een stuk leuker.![]()
*Kruipt in hoekje van de kamer*![]()
Giow zei:. Wat geeft een Ritalin dan ?. Nouja, klinkt vreemd dat ik het zeg, maar ik sta wel een beetje voor voor me leeftijd. Ik sta erg sterk in me schoenen, en beperk MDMA dan wel tot 1 of 2x in de 3 maanden.
Ik ga eens rondvragen voor Lachas. Idd, dit effect is te vergelijken met Multigas, maar dit geeft geen schade.
Alvast bedankt,; Poppers kan ik wel aan geraken. Bedankt![]()
Our understanding of the literature is that there is no such thing as safe use of volatile solvents, aerosols and other street inhalants : their psychoactive effects are inseparable from nerve and organ damage. We have chosen to include these reports to help document the real world use of inhalants, but their inclusion is not intended to imply that they are anything but dangerous.
Flashkikker zei:2de Edit; naar Dissonant festival geweest ? =P
Ether is in Nederland ook vrij verkrijgbaar. Gewoon bij de apotheekFlashkikker zei:Mjah, ik kan fout zitten hoor. =P
Edit; Maar ik denk toch dat diethyl-ether in "pharm-grade quality" geen echt serieuze schade toebrengt.
Maar aangezien in de meeste landen ether niet vrij verkrijgbaar is, en mensen het zelf uit http://en.wikipedia.org/wiki/Starting_fluid proberen te destilleren, en daarbij fouten maken, dat het daarom een slechte naam krijgt, zoals alle andere inhalants.
Ether is in België vrij verkrijgbaar bij de apotheker btw.
2de Edit; naar Dissonant festival geweest ? =P
3de Edit; en btw, N2O is ook een aerosol propellant
Dissonant zei:Flashkikker zei:2de Edit; naar Dissonant festival geweest ? =P
Yeppaah
M'n eerste echt pottendaarm scheef bollenpak feestje![]()
Ik heb me onbeschrijfelijk goed geamuseerd.
Het is daardoor dat ik hier op dit forum zit. Ik had toen wat vragen de dag erna.