Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lake zei:Hij verplicht haar helemaal niets.. hij stelt dr voor n keuze. Niets geks aan..
Natuurlijk is mijn vriend veel belangrijker voor me dan de drugs!! Dat is natuurlijk ook helemaal geen vergelijking... Maar ik vind het wel ver gaan dat hij me voor die keuze stelt. Ik wil vrij zijn om mijn eigen keuzes te maken!!@TechNora: Wat is je meer waard, af en toe drugs gebruiken of je relatie?
Ik ben de laatste maanden al zwaar geminderd, en heb hem voorgesteld of het goed is om eens in de 2 maanden es een nachtje los te gaan, maar ook dat vindt hij onacceptabel...fuck, lastig. En als je nou stopt met meer verslavende drugs zoals ket, speed etc. Maar zou hij dan wel 'toelaten' dat je bijv. eens lsd of paddo's doet?
Of echt niets niets niets?
) , ik werd gepest op school en hij was de enige behalve natuurlijk wat vriendinnen buiten de klas waar ik mee om ging, hij was de eerste gast waar ik van gehouden heb.Niks aan toe te voegen... en sowieso... leer elkaar kennen en gun dat elkaar... kortom, verberg niks voor je partnerfabian zei:Of drugs, óf je relatie... zeg jij het maar.
Jaja, het gaat wel samen...maar natuurlijk...probeer het maar.
Ciao!
Fabian
TechNora zei:Drugs is gewoon echt kut in een relatie!! Tot op een zeker level zou het kunnen werken. Bv eens in de 3 maanden naar een supermooi feest, en daar samen aan de xtc, en eens in t half jaar een keer lsd samen doen... Dat zijn mooie dingen, maar als je allebei echt veel bezig bent met drugs, dan komen er altijd problemen van...
Dat komt omdat jij nog niet volwassen bent.Santa Maria zei:hmm...ben ik het niet mee eens eigenlijk... samen lekker smoken bijna elke dag is niks mis mee en in de weekenden dan beetje expirimenteren...lekker lang uitslapen :P ik zie het probleem niet![]()

Supervlieg zei:Dat komt omdat jij nog niet volwassen bent.Santa Maria zei:hmm...ben ik het niet mee eens eigenlijk... samen lekker smoken bijna elke dag is niks mis mee en in de weekenden dan beetje expirimenteren...lekker lang uitslapen :P ik zie het probleem niet![]()
Marla Singer zei:Ik verzwijg mijn gebruik niet en al helemaal niet tegenover mijn partner. Ik hou niet van stiekem gedoe en ik vind eerlijkheid en vertrouwen in mijn relatie een van de allerbelangrijkste dingen! Boris en ik gebruiken gebruiken dus gezellig altijd saampjes....![]()