Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zoiets noem ik toch een soort dip...NiandraLades zei:Ik heb ook nooit last van een nadip of depressie. Ben de dagen na gebruik juist altijd nog vrolijk, omdat ik terugkijk op een heerlijke ervaring.Heb de dagen erna wel andere klachten, namelijk me lichamelijk echt ziek voelen, geen energie hebben, en in het donker hallucineren en veel ruis zien. Maar dat neem ik graag voor lief. Blijkbaar zijn er mensen die mazzel hebben en geen last krijgen van dipjes na gebruik.
Ah ja, daar hoor ik ook wel eens. Mensen die nog in een soort afterglow zittenNiandraLades zei:Ligt eraan wat je onder dip verstaat, naar mijn idee zijn dips meer geestelijk, dus je somber/verdrietig/depressief voelen, en de dagen na XTC ben ik juist super vrolijk ondanks lichamelijke klachten.![]()
Laten we maar hopen dat ik het nooit mee mag maken.... Aan de reacties te lezen misschien toch iets voor de veelgebruiker? Vrienden ook nooit ergens last van gehad (gebruiken elke 2/6 maanden).
Henkdetank zei:. Ik lees dat veel mensen gelijk veel fruit en gezond eten. Maar de dag na gebruik krijg ik nog steeds niks door me strot heen![]()
Ik heb er ook nooit last van gehad. Volgens mij krijg je het alleen als je een (te) hoge dosis hebt genomen, of als je het twee dagen achter elkaar hebt gebruikt. Vooral dat laatste put de voorraad serotonine in je hersenen helemaal uit, dus dan krijg je een (korte) depressie.Stunner zei:Men heeft het heelvaak over een nadip of een depressie. Maar als ik zo in me omgeving rond vraag, van mensen die gebruiken enzo. Zeggen velen dat ze dit nog nooit hebben gehad. Dus ik vraag me af of die nadip wel waar is?