daar ben ik het vaak niet zo mee eens ,voraal met rc s is een hoge dosis daar een medium dosisKijk voor advies over dosissen op psychonautwiki.
tabletten kouwen of gewoon in 1 slikkenIk nam 10 mg. Of 15. Dat is genoeg. D
dat alles had ik echt tot het extreme 24 uur na ,100 mg o dsmt was dat volgens mij20mg is een leuke dosering als beginner, als je dan geen jeuk en misselijkheid ervan krijgt zal het een fijne kenninsmaking zijn
Nou ben je ons gewoon in de zeik aan het nemen. Tabletten kauwen, come on....tabletten kouwen
niet echt kauwen maar breken met me tandenTabletten kauwen, come on....
Ik denk dat 100mg odsmt ong gelijk staat aan 30-40mg morfine dus zonder tolerantie is zit superlogischdat alles had ik echt tot het extreme 24 uur na ,100 mg o dsmt was dat volgens mij
Ja maar dat is echt smerig, je gaat over je nek als het in je mond komt. Dan kan je beter hakken met een mes of in een vijzel en dan bommen. Dan heb je die langzame afgifte schil eraf.niet echt kauwen maar breken met me tanden
waren geen ir las ik op het doosje maar vertraagde afgifte las ik
ja ben vandaag weer terug in Nederland ,Ja maar dat is echt smerig, je gaat over je nek als het in je mond komt. Dan kan je beter hakken met een mes of in een vijzel en dan bommen. Dan heb je die langzame afgifte schil eraf.
Ik zie dat je weer een leuke nieuwe hobby hebt gevonden?
rum is nergens voor nodig 40 a 60mg oxycodon en je bent onder de pannennet 20 mg 2 mini pilletjes in 8 stukjes 9 stukjes gebeten en geslikt 1 rum cola dr bij
waneer zou ik iets moeten gaan voelen?
rum is nergens voor nodig 40 a 60mg oxycodon en je bent onder de pannen liefst geen 1 met verlengde afgifte das waardeloos
ja erg lekker het is dan ook moeilijk om het niet vaker te doen bovendien erg prijzig40mg is mijn sweetspot merk ik nu ben vrij chill geen misselijkheid gewoon chill met en warm gloedje ,maar voor mij persoonlijk is dit eenmalig geweest..
mvg ricorieks
als ik niks anders kan krijgen dan maal ik ze fijn maar het is het toch niet helemaalJa maar dat is echt smerig, je gaat over je nek als het in je mond komt. Dan kan je beter hakken met een mes of in een vijzel en dan bommen. Dan heb je die langzame afgifte schil eraf.
Ik zie dat je weer een leuke nieuwe hobby hebt gevonden?
klopt als een bus geen alcohol bij benzos en oxycodon in het bijzonder niet bij benzosKijk voor advies over dosissen op psychonautwiki.
Ik nam 10 mg. Of 15. Dat is genoeg. Drink er geen alcohol bij. Dat versterkt het, kan zelfs gevaarlijk zijn.
vind zelf de jeuk wel ptrettig20mg is een leuke dosering als beginner, als je dan geen jeuk en misselijkheid ervan krijgt zal het een fijne kenninsmaking zijn