Beginners dosis oxycodone zonder tolerantie

ricorieks

In memoriam - 15 juli 2022
Ik heb nog wat oxycodone in huis
200 mg totaal ir
Wat is een leuke beginners dosis
Tis super lang geleden dat ik het ooit eens gebruikt had was toen volgens mij 20mg met wat alcohol

Mvg ricorieks

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Kijk voor advies over dosissen op psychonautwiki.

Ik nam 10 mg. Of 15. Dat is genoeg. Drink er geen alcohol bij. Dat versterkt het, kan zelfs gevaarlijk zijn.

Paranoize.

Badass junkie
20mg is een leuke dosering als beginner, als je dan geen jeuk en misselijkheid ervan krijgt zal het een fijne kenninsmaking zijn

ricorieks

net 20 mg 2 mini pilletjes in 8 stukjes 9 stukjes gebeten en geslikt 1 rum cola dr bij
waneer zou ik iets moeten gaan voelen?

• Like
Waarderingen: ljuv

Dirkdirk

DF-koning
niet echt kauwen maar breken met me tanden
waren geen ir las ik op het doosje maar vertraagde afgifte las ik
Ja maar dat is echt smerig, je gaat over je nek als het in je mond komt. Dan kan je beter hakken met een mes of in een vijzel en dan bommen. Dan heb je die langzame afgifte schil eraf.

Ik zie dat je weer een leuke nieuwe hobby hebt gevonden?

ricorieks

Ja maar dat is echt smerig, je gaat over je nek als het in je mond komt. Dan kan je beter hakken met een mes of in een vijzel en dan bommen. Dan heb je die langzame afgifte schil eraf.

ja ben vandaag weer terug in Nederland ,
ben bij me pa thuis ,vandaar bijten in plaats van gaan hakken en poeder maken in de keuken
staat zo lullig ...

nieuwe hobby hehe ,alles was op en weggegooid voordat ik naar col ging had alleen nog 2 strippen oxy ,dus ben effe aan het bestellen nu opnieuw... @rc s

• Haha

ricorieks

40mg is mijn sweetspot merk ik nu ben vrij chill geen misselijkheid gewoon chill met en warm gloedje ,maar voor mij persoonlijk is dit eenmalig geweest..

mvg ricorieks

• Like

Danny46

Bewuste gebruiker
40mg is mijn sweetspot merk ik nu ben vrij chill geen misselijkheid gewoon chill met en warm gloedje ,maar voor mij persoonlijk is dit eenmalig geweest..

mvg ricorieks
ja erg lekker het is dan ook moeilijk om het niet vaker te doen bovendien erg prijzig

Danny46

Bewuste gebruiker

als ik niks anders kan krijgen dan maal ik ze fijn maar het is het toch niet helemaal
Kijk voor advies over dosissen op psychonautwiki.

Ik nam 10 mg. Of 15. Dat is genoeg. Drink er geen alcohol bij. Dat versterkt het, kan zelfs gevaarlijk zijn.
klopt als een bus geen alcohol bij benzos en oxycodon in het bijzonder niet bij benzos

20mg is een leuke dosering als beginner, als je dan geen jeuk en misselijkheid ervan krijgt zal het een fijne kenninsmaking zijn
vind zelf de jeuk wel ptrettig

Bovenaan