Juist. 8.6.
Ik sta aan jouw kant.
Ik krijg steeds meer het idee, dat wij met een trol te maken hebben .
Je vergeet de cocaïne te vermelden....
Nee, toch?
Ik wil niet, dat er mensen '"Stuk" gaan...
Als zgn. Wetenschapper zijnde, valt het me op dat je kennelijk moeite hebt met het goed lezen van simpele teksten.
Exit.
Ik sluit nu mijn verdere inbreng in dit topic af.
Moet ik iemand in zijn kont neuken of in mijn kont geneukt worden om participant in dit onderzoek te zijn of mag ik ook zonder dit te ervaren mijn gedachten uiten in dit draadje?
🤭kwaliteit
Blijkbaar zijn anderen het hier niet mee eens; ik kan nog steeds reageren.
...
Mag ik nu ook een PHD in neuropsychofarmacologie? 😇
... (off-topic, dus gecensureerd)
Ik hou het op een oversexte puber/jongvolwassene.
Je show is nu wel weer afgelopen denk ik. Het doek valt voor je zogenaamde PhD-onderzoek.Ach ja, wat is oversexed (van orgine een Amerikaanse term). Wie de doggystyle niet eert, is de muziek van Snoop Dogg niet weert.
Je show is nu wel weer afgelopen denk ik. Het doek valt voor je zogenaamde PhD-onderzoek.
In de woorden van Officer Barbrady (South Park): Move along, nothing to see here people.
Wat win je nou eigenlijk met dit soort dingen? Kick je er op dat andere forumgebruikers denken dat je een wetenschappelijk onderzoeker bent? Je zou denken dat een PhD onderzoeker wel betere dingen te doen heeft dan dit soort kinderachtige reacties te plaatsen.Zou het kunnen dat je show gebruikt omdat je bent blijven hangen op het woord 'artiesteningang'?
Wat win je nou eigenlijk met dit soort dingen? Kick je er op dat andere forumgebruikers denken dat je een wetenschappelijk onderzoeker bent?
Je zou denken dat een PhD onderzoeker wel betere dingen te doen heeft dan dit soort kinderachtige reacties te plaatsen.
Het moge overduidelijk zijn dat je geen PhD onderzoeker bent. Daarom mijn punt, een echte PhD onderzoeker heeft wel betere dingen te doen dan dit soort minderwaardige reacties plaatsen.
Het moge overduidelijk zijn dat je geen PhD onderzoeker bent. Daarom mijn punt, een echte PhD onderzoeker heeft wel betere dingen te doen dan dit soort minderwaardige reacties plaatsen.
Helaas voor jou weet jij niet wat mijn huidige stemming is. En wat linkjes posten naar Wikipedia pagina's riekt naar pseudopsychologie.Ik heb de indruk dat je huidige stemming nogal van invloed is op de wijze waarop je communiceert. Herken je jezelf wellicht in de symptomen van een klinische depressie?
Hier nog interessant filmpje.
Helaas voor jou weet jij niet wat mijn huidige stemming is. En wat linkjes posten naar Wikipedia pagina's riekt naar pseudopsychologie.
Ik noem mij nergens psycholoog. Ben je wel nuchter?Keal de ille psycholoog hier onnie? Mij wel betichten van het verloochenen van mijn vakgebied; maar zelf z'n eigen stemming niet herkennen. Waar moet het heen met de psychologie als mensen zoals jou zich ongestraft psycholoog kunnen noemen??!![]()
Ik noem mij nergens psycholoog. Ben je wel nuchter?
Dus om die twee van elkaar te onderscheiden moet je psycholoog zijn? Men hoeft geen psycholoog te zijn om te zien dat jij uit je nek lult en wat psychologie inhoudT.Vergeef mij de redenering die ik gevolgd heb. Jij spreekt van pseudopsychologie, maar om dat oordeel te kunnen vellen moet je eerst weten wat de psychologie inhoud.