Anale seks en cocaïne

Status
Niet open voor verdere reacties.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Als hersenwetenschapper weet je als het goed is dat de nucleus accumbens betrokken is bij diepe gevoelens van verlangen. Dat deel van het brein is via het mesolimbische systeem betrokken bij beloning van gedrag. Herinneringen uit andere regionen worden teruggekoppeld naar dat mesolimbische systeem inclusief de nucleus accumbens.

Deze hersendelen communiceren voornamelijk met elkaar via de overdracht van dopamine als signaalstof. Het is juist die dopamine die door cocaïne kunstmatig in de synapsspleet gehouden wordt. Het effect daarvan kan zijn dat je opgewonden raakt van herinneringen die normaal gesproken niet dezelfde seksuele respons oproepen.

Dus ja, het is een bekend verschijnsel dat mensen onder invloed van stimulanten een toename in seksuele opwinding ervaren, wat kan resulteren in meer extremer seksueel gedrag.

Mag ik nu ook een PHD in neuropsychofarmacologie? 😇

Neocortex

Belezen gebruiker
Moet ik iemand in zijn kont neuken of in mijn kont geneukt worden om participant in dit onderzoek te zijn of mag ik ook zonder dit te ervaren mijn gedachten uiten in dit draadje?

Daadwerkelijk seks hebben is geen voorwaarde voor deelname aan het onderzoek. Bij voorbaat dank voor eventuele deelname.

De Zandman

DF-koning
Extremer gedrag, allez.
Maar analiteiten?!!?
Wtf.
Daar hoort afval UI T te komen.
Een leuter daarentegen erin?! ..
Nou ja. Nee,dus.

Neocortex

Belezen gebruiker
...
Mag ik nu ook een PHD in neuropsychofarmacologie? 😇

Ik leer graag bij, maar het begin van je post is me te ingewikkeld. Ik zal nog verdere research doen vandaag en er eventueel op terugkomen. Je gebruikt vakjargon, maar ik heb twijfels over of dit ook feitelijk juist is. Je probeert hier toch niet mee te imponeren? Verkeerde voorlichting kan erg gevaarlijk zijn! Bovendien stem ik voor dat ik een bericht post mijn communicatie af op de doelgroep, misschien zou je dit ook kunnen doen?

Wat betreft de wel gequote informatie: ik ga als PhD-student niet over de toewijzing van financiering van wetenschappelijk onderzoek.

Neocortex

Belezen gebruiker
@Neocortex
Ik ben geen wetenschapper maar mij is het gewoon duidelijk wat @Neo-Shulginist stelt.

Psychologisch onderzoek kan voor patiënten, maar ook voor mensen met wie er geen sprake is van een behandelrelatie, zeer intimiderend zijn. Velen omschrijven het gevoel dat de psycholoog "dwars door hen heen kijkt". Ik heb de hypothese dat je mijn werk om die redenen afdoet als een lachertje. Wil je meer informatie over hoe we als psychologen communiceren over dit proces kun je kijken op deze website.

Neocortex

Belezen gebruiker
Uit het patroon van reacties dat je geeft maak ik uit dat je gefrustreerd bent.
Misschien is therapie iets voor je?
Hier alvast een handig filmpje mocht je dit overwegen.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ik denk dat je zelf gefrustreerd bent dat je zo hard roeptoetert dat niemand je geloofd lol :tilttearlaugh:

Ik zit hier al van 2010 of zo, ik herken echt wel mensen die zich anders voordoen als dat ze zijn, in ieder geval geen wetenschappelijk onderzoeker. Dan maak je ook nog de indruk op me van iemand die zijn mavo nog niet eens heeft afgemaakt.

Ik hou het op een oversexte puber/jongvolwassene.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ach ja, wat is oversexed (van orgine een Amerikaanse term). Wie de doggystyle niet eert, is de muziek van Snoop Dogg niet weert.
Je show is nu wel weer afgelopen denk ik. Het doek valt voor je zogenaamde PhD-onderzoek.
In de woorden van Officer Barbrady (South Park): Move along, nothing to see here people.

Neocortex

Belezen gebruiker
Je show is nu wel weer afgelopen denk ik. Het doek valt voor je zogenaamde PhD-onderzoek.
In de woorden van Officer Barbrady (South Park): Move along, nothing to see here people.

Zou het kunnen dat je show gebruikt omdat je bent blijven hangen op het woord 'artiesteningang'?

FerdFatoehaus

Badass junkie
Zou het kunnen dat je show gebruikt omdat je bent blijven hangen op het woord 'artiesteningang'?
Wat win je nou eigenlijk met dit soort dingen? Kick je er op dat andere forumgebruikers denken dat je een wetenschappelijk onderzoeker bent? Je zou denken dat een PhD onderzoeker wel betere dingen te doen heeft dan dit soort kinderachtige reacties te plaatsen.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Eywa G,

Jij zegt hier:

En hier:

Dat is nogal paradoxaal (en dat rijmt ook op anaal :tonguewink:)
Het moge overduidelijk zijn dat je geen PhD onderzoeker bent. Daarom mijn punt, een echte PhD onderzoeker heeft wel betere dingen te doen dan dit soort minderwaardige reacties plaatsen.

Hiermee beëindig ik ook elk contact met jou, je bent helaas niet op zoek naar antwoorden op een interessant vraagstuk maar slechts uit op conflict en kinderachtige antwoorden.

Jammer dat je op een punt in je leven bent gekomen dat dit nodig is om te overleven.

Ik wens je erg veel sterkte.

Neocortex

Belezen gebruiker
Het moge overduidelijk zijn dat je geen PhD onderzoeker bent. Daarom mijn punt, een echte PhD onderzoeker heeft wel betere dingen te doen dan dit soort minderwaardige reacties plaatsen.

Ik heb de indruk dat je huidige stemming nogal van invloed is op de wijze waarop je communiceert. Herken je jezelf wellicht in de symptomen van een klinische depressie?

Hier nog interessant filmpje.

Laatst bewerkt:

Neocortex

Belezen gebruiker
Helaas voor jou weet jij niet wat mijn huidige stemming is. En wat linkjes posten naar Wikipedia pagina's riekt naar pseudopsychologie.

Keal de ille psycholoog hier onnie? Mij wel betichten van het verloochenen van mijn vakgebied; maar zelf z'n eigen stemming niet herkennen. Waar moet het heen met de psychologie als mensen zoals jou zich ongestraft psycholoog kunnen noemen??! :angry::anguished:

FerdFatoehaus

Badass junkie
Keal de ille psycholoog hier onnie? Mij wel betichten van het verloochenen van mijn vakgebied; maar zelf z'n eigen stemming niet herkennen. Waar moet het heen met de psychologie als mensen zoals jou zich ongestraft psycholoog kunnen noemen??! :angry::anguished:
Ik noem mij nergens psycholoog. Ben je wel nuchter?

FerdFatoehaus

Badass junkie
Vergeef mij de redenering die ik gevolgd heb. Jij spreekt van pseudopsychologie, maar om dat oordeel te kunnen vellen moet je eerst weten wat de psychologie inhoud.
Dus om die twee van elkaar te onderscheiden moet je psycholoog zijn? Men hoeft geen psycholoog te zijn om te zien dat jij uit je nek lult en wat psychologie inhoudT.

De Zandman

DF-koning
Het wordt steeds minder fraai.
Overigens, aan alle " hulpverleners " die op de titel " oog" eindigen, wel, met deze soort lieden heb ik 0 .00 op.
Ik heb gezien wat deze lieden bij kwetsbare mensen kunnen aanrichten. Jazeker, helaas.
Het laatste, ondanks reeds eerder. "Exit" te hebben gezegd, is dit;
Geef mij enkele minuten met zo'n figuur, even apart.
Ik kan dan zeggen dat na deze korte tijdsspanne, hun eigen moeder ze niet meer zal herkennen. Sterker nog, dit geef ik als garantie.
Ik zeg niet gauw zoiets, maar na de posts van deze naar zijn zeggen " oog" goed te hebben nagelezen, kan ik eigenlijk niet anders meer. N.B.
Dit is geen bedreiging hoor, maar een simpele uitleg van een feit. Een vaststelling van zaken.
Allora. O ja, ik ben brood, broodnuchter!

En nu zeg ik dan toch echt:

Exit!

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Okay iedereen heeft voldoende kunnen lachen met de Trol. Tijd om dit topic te sluiten. Iedereen die verder over anale sex onder invloed van coke wilt leuteren wordt vriendelijk verzocht dat in het "onzin" subforum te doen :tonguewink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan