Weinig tot geen effect 2CB

Blissful

Experimenterende gebruiker
Ik heb nu een aantal malen 2CB gebruikt de afgelopen paar keer 22 mg. Maar ik krijg eigenlijk maar minimaal effect. De pillen zijn getest en mijn partners hebben wel effecten bij mindere dosering. Nu weet ik dat ik doorgaans hoger zit in mijn doseringswaardes maar vroeg me af of iemand daar meer ervaringen mee heeft of over heeft gehoord. Ik heb altijd genoeg ruimte gehouden tussen de momenten dat ik de 2CB heb gebruikt. Het minste was misschien 2 maanden, dus daar kan het ook niet aan liggen.
De reden dat ik dit nu vraag is omdat ik binnenkort nog een festival heb en eigenlijk graag een Nexusflip wil doen. Ik heb gemerkt dat de effecten in de dagen erna aanmerkelijk minder intens zijn dan bijvoorbeeld met 1 of 2 herdoseringen van MDMA. Het plan is dan nu om één dosis MDMA te nemen en dan 2,5 daarna één dosis 2CB. Maar de laatste keer dat ik in zo'n Nexusflip 22 mg nam was het effect ook heel mild. Ik dacht zelf dat het meer de naweeën van de MDMA waren dan echt een 2CB trip. Zou ik bijvoorbeeld een dosis van 27 mg kunnen nemen, 2,5 uur na de dosis MDMA op een festival? Of hebben jullie daar ook advies in of een mening over?

Als je 2C-B neemt na de MDMA dan doe je dat niet echt om hard te trippen. Meestal krijg je meer een sereen gevoel waarin je gedachten zachtjes fluisteren bent en kleuren wat feller zijn. Het kan ook een beetje een loom gevoel geven.

Het gaat dus meer om een chille comedown van de MDMA, in plaats van dat je nog even hard tript. Het minimale effect hoort er wat mij betreft dus bij ;)

Persoonlijk vind ik ongeveer 15 milligram het fijnst na de MDMA. Maar een tijdje terug heb ik ook 24 mg gedaan en daar tripte ik ook minder van dan wanneer ik die 2C-B op een nuchtere dag had gedaan. Het kan zijn dat jij wat meer nodig hebt. Maar ik denk dat een iets andere kijk op wat je verwacht ook al een hoop kan doen.

Natuurlijk is het mogelijk met 2C-B om hard te trippen. Maar dan kan je beter alleen 2C-B nemen.

@Blissful Gebruik je toevallig medicatie? Ik kwam er zelf onlangs achter dat mijn specifieke medicatie de werking van o.a. psychedelica haast compleet remt.

Ook MDMA komt nauwelijks door mijn meds heen. Dacht aanvankelijk dat het aan de combinatie 3mmc/MDMA lag, maar weet nu dat dat niet zo is.

SSRI's en benzo's maken de effecten van psychedelica minder, dus als je daaraan zit kan het dat zijn. Verder is 2cb wel wat persoonsafhankelijk, sommige mensen trippen pas bij wat meer, dus zou het geleidelijk aan ophogen als je steeds niks voelt (wel voorzichtig zijn, maar 2cb is ook niet de ergste drug om teveel van te nemen). Aan tolerantie zal het niet liggen, 2cb kan je best wel vaak gebruiken met dezelfde effecten - psychedelica tolerantie reset over het algemeen na 2 weken volledig en na 1 week is het verschil al nauwelijks merkbaar, dus tenzij je de dagen ervoor ook LSD of truffels doet, zou dat niet uit moeten maken.

Heb je van andere psychedelica wel effecten? LSD/paddo's/druppels?

Ik heb dit ook een keer gehad, dat je niets merkt.
Ongetest!
M'n handelaar zei 20/24mg.
De keer erop 2 genomen en dat was weer enorm sterk! (Leuk en spiritueel was dat)

Terug
Bovenaan