Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nog even terug komen,je had helemaal gelijk, en zoals je zei helemaal niet brak,maar ik denk wel dat me capsule te klein was...is dat mogelijk?? Want ik werd een beetje euphoric, en me lichaam werd heet....maar verder niks? Denk je dat ik een groter capsule moet nemen?
Bedankt for je tips...
Harstikke Bedankt!
Zeker helemaal te gek!! :love:
Nu kan ik aan de gang, ik laat nog wel weten over die brak gevoel morgen,
Ik zou zeggen ...HERE WE GO THAN! :wave:
Hallo,
Ik heb gisteren meph besteld, en had het vandaag netjes al op de stoep!
Ik kan ook niet wachten om het te testen, maar ik ben helemaal niet ervaren met snuiven!
En zou graag willen weten of het oraal ook in te nemen is? En hoeveel mg is aan te raden!
:wave:
Iemand die mij dat vertellen kan?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.